לימודי השפה האיטלקית

לימודי השפה האיטלקית

השפה האיטלקית נחשבת כאחת השפות היפות בעולם, רק הצליל שלה ישר גורם לנו לחשוב על נופים רומנטיים אוכל ויין טוב. לא הרבה יודעים זאת, אך לימודי השפה האיטלקית נחשבים כקלים מאוד ואיטלקית זו שפה שניתן ללמוד במהירות ובקלות. למעשה, למרות שאיטלקית היא לא בין עשר השפות המדוברות בעולם היא השפה השלישית הכי נלמדת בעולם!

מה הופך איטלקית לקלה ללמידה?

ראשית, מקורה של השפה האיטלקית הוא מהשפה הלטינית כך שהיא מאוד דומה לשפה הספרדית במקצת ולשפה הצרפתית במקצת, מי ששולט באחת מהן כבר יצליח ללמוד יותר בקלות איטלקית. בנוסף, האיטלקית משתמשת באלף-בית לטיני, כלומר אותיות אנגליות שרובנו מזהים ויודעים לכתוב ולהגות אותן. מבחינת דיבור והגיה, לימודי השפה האיטלקית נחשבים כמהירים וקלים מכיוון ורוב המילים נאמרות בדיוק כמו שהן נכתבות כך שקל לזכור אותן ולהגות אותן.

מדוע כדאי ללמוד איטלקית?

ישנן כמה סיבות אשר בזכותן נרצה ללמוד את השפה האיטלקית:

טיול באיטליה – אין כמעט סוף לדברים שאפשר לעשות ולראות באיטליה, החל מהמבנים העתיקים שהשתמרו עוד מימי האימפריה הרומאית, יצירות האומנות המרובות הפזורות במדינה או טיול ברכב בנופים המדהימים. בנוסף, המטבח האיטלקי המקומי בתוספת היין המשובח הופכים את הטיול באיטליה לחוויה קולינרית ייחודית. נסיעה לטיול באיטליה כאשר שולטים בשפה האיטלקית הופכת את חווית הטיול לאחרת על ידי היכולת לתקשר עם האיטלקיים המקומיים ולחוות את הטיול דרכם גם.

לימודים – בשנים האחרונות יותר ויותר צעירים מישראל פונים ללמוד במדינות אחרות. באיטליה תחומי הלימוד העיקריים והמאושרים על ידי משרד החינוך הם רפואה, וטרינריה, אדריכלות וכמובן עיצוב אופנה. אין ספק כי לימודי השפה האיטלקית הם חלק בלתי נפרד בהכנה לפני המעבר לאיטליה למטרות לימודים על מנת שניתן יהיה להבין את השפה בה הלימודים הולכים להיערך.

עסקים – איטליה נחשבת כאחת מחמשת הכלכלות הגדולות באירופה ולכן גם נחשבת כיעד אטרקטיבי עבור אנשי עסקים ונדל"ן ישראלים הרוצים להרחיב את פעילותם מחוץ למדינת ישראל. יגיד זאת כל איש עסקים איטלקי כי החלק הכי חשוב לאיטלקים בניהול עסקים הוא יחס אישי וחם. לימודי השפה האיטלקית מאפשרים לנהל עסקים באיטליה בשפה המקומית תוך הפגנת חמימות וחברות.

התפתחות אישית – בתרבות השפע בה אנחנו חיים לעיתים אנחנו מוצאים את עצמו עם קצת יותר מדי זמן פנוי ומדוע לא למלא אותו בלימודי שפה חדשה. לימוד של שפה חדשה פותחת לנו צוהר אל עולם חדש שלא הכרנו. הפעולה מאתגרת את המוח שלנו ללמוד משהו חדש ולשנן אותו ובכך שומרת אותו "בכושר" גם לשאר התחומים בחיינו. לימודי השפה האיטלקית כפי שנאמר מקודם, נחשבים כקלים מאוד ולכן הם בחירה מעולה עבור אלה הרוצים לאתגר את עצמם בלימוד שפה חדשה.

למידע נוסף בקרו ב- https://www.carservice.co.il/

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *